OPOC kommer stegvis under detta året, 2016

Längst ner

 

Nytt från 8 april

 

—————————

En analys på kinesiska från 24 mars 2016. Tillverkaren Ding rusar 10 % idag antagligen p g a denna analysen

 

WHO WE ARE

Haitong Bank is a leading investment banking and securities firm with considerable strength in its European home markets, and expertise in the most dynamic emerging economies including Brazil, India, Poland and increasingly Africa.

http://pdf.dfcfw.com/pdf/H3_AP201603240014060046_01.pdf

Det finns massor om OPOC i den. Översätt via Google och du får en bra bild.

OPOC kommer att ge betydande intäkter till Ding

via Google

sid 25

”Viss del för varje OPOC motorer betala produktions royalties, dessa motorer kommer OPOC
Ecomotors upphandling och direktförsäljning till andra än Ryssland, Indien och Nordamerika kunder. För närvarande har företaget OPOC
Industrimotor smidigt och förväntas successivt tas i drift 2016, den första omgången av 100.000 order för första HSBC bidrag
Tjock vinst.”

kommentar

Trevligt uttryck, TJOCK VINST ”

 

—————————-

 

Intäkter, vinster och snabb tillväxt. Företaget räknar med intäkter mellan 2015-2017 kommer att uppnå betydande tillväxt.

prognos
2015-2017 var intäkterna 6.783 miljarder yuan, 8,81 miljarder yuan, 11.662 miljoner yuan, upp + 34,57%,

Riktpris på 30 yuan, motsvarande 2016 PE 30 gånger, ge ett ”köp” betyg.

 

Tillägg.  Idag stängde Ding på 22:80 yuan. 

Analysen sätter en riktkurs på 30 yuan,  alltså 31 % upp. 

——————————

 

Allmän jämförelse motor, OPOC motor på grund av den halverade antal delarna, lättare, struktur Mer koncis och därmed lägre tillverkningskostnader, högre energieffektivitet, minskade utsläpp och betydande bränsle genom Ekonomisk effektivitet. Baserat på dess utmärkta prestanda i mars 2014 Ecomotors inrättandet av gemensamma FoU och Hunan universitet
Hjärtat har huvud OPOC teknik inom adaptiv utveckling kinesiska efterfrågan på marknaden blir high-end-teknik kommersialisering väg
Ett viktigt steg, men också att ge stöd till andra partners Ecomotors i Kina, samma månad med FAW Jing Ye Joint venture ”North Branch miljarder motoreffekt Co, Ltd,” FAW Jing Ye kommer med OPOC dieselmotorer

Teknik i den inhemska kommersiella fordonsmarknaden, utveckling av naturgas, metanol och andra alternativa bränslen kraftsystem, och i Shanxi-provinsen $ 200.000.000 investeringar för att bygga produktion baser, som planeras från 2015 att gradvis uppnå 10 miljoner enheter av kapaciteten. Vi förväntar oss att, med Mainstream bildelar, motormontering tillverkare OPOC alltmer erkänt, öka investeringarna, den inhemska marknaden OPOC
Industrin penetration kommer att bli snabbare eller hiss, för att ge en god miljö för branschen Ding OPOC industrialisering påskyndas.
På industrialisering OPOC generator, Ecomotors ta tre steg strategi. Affärspartners,
Inklusive Generac Power Systems, Inc., Navistar International Corporation, etc; varvid
Generac är en bränslebaserade reservgeneratorer och mobila kraftbolaget, sedan juni 2011 till
Ecomotors utveckla OPOC generator, Navistar är ett nyttofordon växtprodukter, inklusive kommersiella, militära Lastbilar, vägtransportfordon sedan februari 2011 kan användas för att utveckla kommersiella fordon OPOC hår
Motivation. På Ecoomtors är företag OPOC produkter förväntas att ockupera den första i Generac generator
Marknadsföring, och sedan tränga in i området för kommersiella fordon Navistar ligger, och slutligen till bilar och fartyg.
I motsats, Ding också ta den första effekt inom specifika områden, började militära områden för att penetrera, upplevelseproduktion
Industrin av idéer. Å ena sidan, föreslog stativ kraften en 150.000 OPOC motor produktionskapacitet, som främst används i icke-väg
Väg maskiner, genererar områden, är tekniken mogen, efter tillräcklig erfarenhet samlat kommer att bygga två nya produktionskapaciteten, för tillverkning av
Forskning 〃
Kommersiella fordon, personbilar OPOC motor. Å andra sidan, har Ding Power i oktober 2015 med Norra Kina Square Motor Research Institute tecknat ett ”lätta flygplan kolvmotor FoU och industrialisering av strategiskt samarbetsavtal.” Norra Engine Research Institute är en professionell organisation av inhemska första klass militära motorer och teknisk forskning inom ramen för Kina North Industries set Grupp, har lyckats utveckla många modeller av dieselmotorer, konstruktion, industriell testning och andra mycket erfarna. .

 

Svar på en fråga från en aktieägare den 30 mars

 

OPOC motorer svar
Bäste Investor Tack för första gången att dela den, och av marknads rykten om att investerare interaktiv plattform för att förmedla information till bolaget, vilket visar att de flesta av våra investerare är bra, positiv och optimistisk och vård företag, tack igen !
1, OPOC välja miljövänliga motorer i Kina Industrialisering skäl:
eftersom motorn har en liten, små delar, låg vikt, låg bränsleförbrukning, etc., så om direkt användning på fordonsområdet, så finns det ett motorrum planlösning, anslutningsläge förändringar i samband med större delar, chassi montering, den nuvarande huvudfåran i europeiska och amerikanska biltillverkare saknar incitament och inget behov av att störta de befintliga modellerna, så välj en lucka i denna stora marknad, har Kina sin säregenhet och nödvändighet a.
2, Xuancheng dynamisk utveckling i stativet:
Ding OPOC makt denna motor är ett stort miljöprojekt Ding Group, den nuvarande totala investeringen har nått mer än tio miljoner yuan, full av hopp Ding Group och samhället, fabriksadress i Anhui Xuancheng, som ett viktigt motor maskin kompaktgrafitjärn gjutgods kan ha varit små tillverkningsserier och försäljning, i stativet kraft denna motor kommer att användas i en off-road maskiner (t.ex. generatorer, etc.).
3, Ding makt 100.000 order
Beskrivning:
har företaget i 12 juli 2013 i ”Securities Times”, den stora tillströmningen av informationsnätverk (www.cninfo.cn) publicerade Meddelande nr 2013-30 på orderläget i detalj Beskrivning av de verkliga och effektiva order, eftersom stativet kraftproduktion började.
4, OPOC motor användning
Förklaring:
För närvarande del av Subaru modeller som används i denna princip boxermotor (bensinmotor), marknadstest, hög acceptans på marknaden. Dessutom kan användningen av militära drönare verkligen använda bensin som energikälla eller batteriet, men batteriets livslängd och brandbilar när det gäller tunga säkerhet är oöverträffad, särskilt med tunga Drönare av specialkolvmotorn är förbjudet av utländska restriktioner transport, för att bryta ned främmande export begränsas genom att begränsa motorn i industriell utveckling av den passiva situationen, gå vi händer med Kina North motor Research Institute för att komma in i high-end UAV marknaden, för att uppnå civil-militär integration.
5. annan anmärkning:
Med tanke på motorn som ännu inte satts i produktion, inte kan bidra till vinsterna i börsbolagen, noterade bolag samt skydd med tanke på ett investerarperspektiv, Ding gruppen som den största investeraren, aktier i stativet endast symboliska stöd 6,25% av aktierna, företaget som arbetar i gott skick, prestanda och stabilitet i framtiden kommer vi att fortsätta att främja bolagets internationella strategi för denna utgivning som en ny startpunkt för våra aktieägare fortsätter att skapa mer värde, ”Värdepapper Times ”,” Shanghai Securities News ”,” China Securities News ”och den stora tillströmningen av informationsnätverk (www.cninfo.cn) för bolagets informationsgivning medier, all den information som anges ovan företagen tidningar publicerade uppgifter gälla.
(2016/03/30 16:43:08)
————————————–
Nytt den 8 april
En text ifrån Kina
敬请关注公司公告

översatt

var uppmärksam på börsmeddelanden

( skrevs av bolaget Ding den 8 april 2016 med anledning av debuten för OPOC-motorn)

In 2010, Ecomotors said it could get four times the force from an OPOC two-stroke motor as a fourstroke motor of the same mass. One way this was refined was by decreasing the quantity of parts.
A 300 hp OPOC motor comprises of 62 moving parts. A traditional motor with comparable force has around 385 moving parts. Additionally, the contradicting strengths mean there is no (or ostensible) powers on the fundamental crankshaft direction

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code